2016年6月7日 星期二

台中夜市 - 逢甲夜市 及 一中街商圈

(轉載自舊BLOG - 12/04/2013)
好快就講完台北, 再向南進發. (事實上睇開我BLOG既都知我少去台北, ). 今次帶大家去一個好出名既夜市, 就係台中既逢甲夜市. 不過咁, 台中除左逢甲夜市之外, 其實仲有條一中街好多睇, 好多野買, 同好多野食的. 點樣去台中我諗大家應該識啦, 所以今集會由台中台鐵站開始講起.



台中台鐵站既正門口, 一如大部份既台鐵站一樣, 門口就有個川流不息既巴士站. 喺呢度你隨便搭一部有寫住 "經一中街", 或者 "經中友百貨" 既巴士就可以. 事實上我一向都無理究竟係幾多號巴士, 因為好多架都經, 而且次次都唔駛等已經有巴士搭. (有一次我仲搭中部免費既巴士添).

事實上一中街係喺國立台中科技大學既對面 (見上面地圖), 但係一般當地人會以一中街或者中友百貨黎做路標的. 由台中火車站去一中街約10分鐘車程. 一中街係一條好典型既女人街, 有好多衫, 飾物同埋小食買. 講就不如睇相啦.










行完一中街, 當然要去埋逢甲夜市. 國立台中科技大學對面既巴士站(記住係大學對面既行車方向先岩)就有幾部巴士經逢甲夜市的. 包括有: 統聯7981線、台中客運3335135線及仁友客運22253745125(呢度不是所有巴士都經一中街的, 只是我忘記了那幾個巴士編號, 所以我列晒所有經逢甲夜市既編號出黎). 不過放心,台中既巴士站好似香港咁,有齊所有路線既路線圖任你睇的. 由一中街出發前往逢甲夜市約45分鐘. 地圖如下:



從上面呢張地圖, 大家可以睇到台中火車站, 一中街逢甲夜市既大約位置. 事實上遠就唔係好遠, 不過逢甲夜市附近一到晚上時間就非常塞車, 特別係星期五六日. 不過你又唔駛驚, 巴士司機係會改路行駛的, 講明先, 我唔知巴士公司係咪批准架. 不過D巴士的確係經常改路行.



落車既地方就係地圖左手邊條紅色線既福星路逢甲路交界附近有站(改路之後會喺福星路較北既位置落車). 而紅色線係逢甲夜市既範圍. 逢甲夜市既右手邊就係逢甲大學喇. 所以真係要夜晚先開門做生意的.






逢甲夜市內, 有幾條橫街其實係喺個商場裡面的(一般來說得地下至一樓, 一樓多數係食肆). 總之慢慢行, 有排你行.
















回程時, 喺番福星路就有車返台中火車站架喇. 但係要留意既係, 尾班車係夜晚十點至十點半左右. 所以想盡興既話, 就要搭的士返台中了. 另外, 由於筆者上文提過呢區塞車非常嚴重. 所以我次次都係搭的士走, 的士去台中火車站約30分鐘. (唔記得左幾錢, 港幣一百蚊內的).


相關主題:
中友百貨


(本文部份相片取材自Google地圖)

沒有留言:

張貼留言